Mindenhol elsőzök!- Elsőzés, Elsőzés, Elsőzés ...

A célom, hogy minden blogon legalább egyszer elsőzzek! Mert van értelme élni:) Írj nekem e-mailt: elsozes@indamail.hu és ne felejts el kommentélni sem, hiszen kommentnélkül sem blog a blog!

Szégyenfal, akik nem értik a játékot!

Nos, ide azoknak a blogoknak a nevét soroljuk, akik letörölték bármelyik Elsőző első kommentjét, ezzel kiközösítették és elkülönítették őket!

Írj nekik e-mailt, mond el a véleményedet a kommentben, hogy ne különböztesse meg az Elsőzőket, csupán azért mert nem érti a Poént!
És a lista:

-Egy bizonyos oldal!

Ennyien

j

Friss topikok

  • hererál: Helló :D tetszett a koncepciód, ezért írtam róla :D a blog.hu valamilyen oknál fogva kijelzett inn... (2009.10.27. 21:49) Sokan látják.
  • elsozes: @Possimpible: @Bicsfukker: Köszi szépen minenkinek, valóban meglepő volt még számomra is . (2009.10.26. 15:00) Pontos részletek
  • Silent Bob: 2. Beszállni 2 L. :) (2009.10.26. 14:54) Beszálnál?
  • Bicsfukker: Hát grat! Sikerült elég durva indulatok kicsikarod belőlem xD Am szép volt kiváncsian várom az ere... (2009.10.25. 18:25) Köszönöm emberek!
  • elsozes: @geekbloghu: Kedves blogger :) Kérlek olvasd el a legfrissebb bejegyzésünket, és látni fogod, hogy... (2009.10.25. 08:02) Megkértük az érintett blogot.

Linkblog

Archívum

Pontos részletek

2009.10.25. 20:03 elsozes

Néhány óra alatt, körülbelül,

2000 teljesen különböző

ember látogatta meg az odldalt, hozzá tenném hogy

teljesen ismeretlen egynapos oldal

volt.

Az oldal letöltések 3000-3500 körül alakultak. Az oldalra egy számlálót is kipakoltam, volt amikor akár 50 ember is egyszerre jelen volt követte a vitát, ami egyesekből dúrva indulatokat váltott ki, nembeszélve komoly fenyegetőzésekről és feljelentés is szóba került. Nem pörögtétek kicsit túl a dolgokat? :-))

Valaki megjegyezte egy kommentben, hogy kár kicsnálnom, ebből nem fogok pénzt keresni úgysem, erre azt írtam, hogy nem is az a célom, és nyilván nem (ez egyébként még javában a csata közben volt :-) ), most hogy látom a pontos eredményeket, rájöttem, hogy lehet hogy nem is volt rössz ötlet, ilyen blogot írni, hiszen úgy tűnik érdeklődők vannak rendesen. hehe.

Kb. több mint 100 komment is született, gondolom a többiek nem adtak hangot gondolataiknak, de ez is szép szám.

Honnan jöttek? Hát azt hiszem talán 6-7 helyre tettem ki, ráadásul csak kommentben írtam őket, úgyhogy elég gyorsan elterjedt. Hivatkozó oldalak között még a hotdog.hu is ottvolt, arrafele pedig nem is néztem mostanában.

Szólval ilyen az internet, így reagáltok. Jó volt tudni. Érdekes volt. Érdemes elolvasni az egészet mindenkinek.

Most jöhetne a komik, hogy micsoda egy Đ[]@[[˘>* vagy :)

Jah és ha valaki elsőzni mer akkor....

 

Na üdv.

18 komment

Címkék: első elsőzés elsőző elsőzők elsözö elsozo elsozok elsözök

A bejegyzés trackback címe:

https://elsozes.blog.hu/api/trackback/id/tr591474563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elsozes 2009.10.25. 22:37:45

@Entreri: Szeretnék gratulálni, ügyes vagy, főleg, hogy regisztráltál ezért egy külön nevet! -> Nem fogom kimoderálni, ne aggódj itt ezen a blogon mindenki azt mond amit akar :). Kíváncsi voltam ki lesz az első :-))

Bicsfukker 2009.10.26. 00:15:47

Érdekes felmérés volt. Nekem tetszett :D (mármint a felmérés, az elsőzés védelme heves indulatokat váltott ki belőlem xD) Szép munka!

Entreri 2009.10.26. 00:40:23

Muszáj volt emiatt regisztrálnom. :)
Tetszett a felmérés és annyira meglepődök, hogy ez felidegesít másokat. Sose elsőztem eddig ez az első:), de engem valahogy sose zavart, inkább derültem egy jót, hogy kiakadnak egy ilyen kis dolog miatt mások.;)
Inkább szidja az összes és nem a témával foglalkozna, olyan komolyan veszik mintha élet-halálról lenne szó.

2009.10.26. 08:47:24

Elsővel trollkodni?
DuplaFAIL.

Mézga_Géza · http://autostat.hu/autos-forum 2009.10.26. 14:19:43

remek ötlet volt. így kell többezer embert leoltani secperc alatt :) gratula, tényleg nagy ötlet! lehetne belőle írni egy pszichológiai tanulmányt is akár :D

kalannenikalandjai 2009.10.26. 14:20:45

Hatalmasat csalódtam benned. Remélem valaki egyszer tényleg az elsőzők élére áll.

elsozes 2009.10.26. 14:59:52

@kalannenikalandjai: Hát nagyon sajnálom:) Azért még ne add fel, talán jönnek még akik segítenek. Szerintem nem maradsz egyedül ne aggódje:)

elsozes 2009.10.26. 15:00:48

@Possimpible: @Bicsfukker: Köszi szépen minenkinek, valóban meglepő volt még számomra is .
süti beállítások módosítása